Firma ZETOR TRACTORS a.s. przedstawiła na hanowerskich targach Agritechnica koncepcję ZETOR by Pininfarina. Chodzi o nowy kierunek stylistyczny, który z biegiem czasu obejmie wszystkie serie i produkty marki ZETOR. Z okazji obchodów 70-lecia firma ZETOR zaprezentowała na wystawie swój plan na przyszłość – oprócz nowego wzornictwa zakłada on rozszerzenie portfolio produktowego oraz rozwój sieci handlowej. Obrana strategia stanowi odzwierciedlenie oczekiwań i potrzeb klientów.
„Zakładamy, że stylistyka ZETOR by Pininfarina zostanie w przyszłości użyta we wszystkich seriach modeli traktorów ZETOR. Współpraca z Pininfariną stanowi dla naszych klientów potwierdzenie faktu, że oprócz wprowadzania nowości produktowych, które stanowią odzwierciedlenie wymagań technicznych ze strony użytkowników, pracujemy również nad atrakcyjną i nowoczesną stylistyką naszych traktorów” – mówi Margaréta Víghová, kierowniczka działu komunikacji korporacyjnej firmy ZETOR TRACTORS a.s.
Nowe wzornictwo zaproponowane przez Pininfarinę stawia markę ZETOR wśród produktów dostarczających głębokich emocji, pełnych zmysłowości, dynamiki i na wskroś nowoczesnych. Ideą ZETOR by Pininfarina jest ucieleśnienie doskonałej kombinacji siły, dynamiki i emocji przy jednoczesnym zachowaniu cech użytkowych maszyny roboczej, jaką bez wątpienia jest traktor. Koncepcja stylistyczna łączy poszczególne elementy, tworząc wzornictwo modułowe, które można zastosować w seriach modeli traktorów ZETOR.
Więcej informacji: www.zetor.pl
Źródło: www.zetor.pl